sobota, 20 czerwca 2015

100 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią!

Witam Was oraz na wstępie przepraszam za chwilową nieobecność na bloggerku, ale koniec roku, więc jak każdy gimbus wzięłam się za poprawianie ocen. Wyszło, jak wyszło. Liczę na pasek, ale na razie nie wyliczam sobie średniej, bo jestem zła. Dlaczego? Z dwoma trójami i dwoma szóstkami świadectwo nie wygląda ładnie.  Raz na wozie... a raz pod wozem. Bywa. Z geografii liczyłam na 4, ale z fizyki... Nie mam głowy do wzorów! Dobra koniec tego usprawiedliwiania się! Trza się brać do roboty i wykosić trawnik przed deszczem. *omg co jak ze sobą robie*



Nazwa tag'u mówi sama za siebie więc nie będę tego tłumaczyć. ;)

1. Mieć białego kota.
2. Mieć czarnego kota.
3. Mieć srebrnego kota.
4. Mieć 54839067487 kotów.

5. Zwiedzić USA.
6. Otworzyć cukiernię.
7. Albo kawiarnię.
8. Mieć  pro komputer.
9. Mieć męża.
10. A z nim 3 dzieci.
11. Dwie dziewczynki i chłopca.
12. Mieć hodowlę kaktusów ( w domu z takich doniczkowych).

13. Rozwijać talent plastyczny.
14. Zdać na prawo jazdy.
15. Dokończyć ten tag.
16. Rozsławić mojego Tumblr'a.
17.Mieć dożywotni zapas MilkShake'ów malinowo - biało czekoladowych z Żabki.
18. Zrobić sobie pośladki z Mel B.
19. I brzuch.
20. Chodzić na fitness z Lewandowską.
21. Zjeść smoczy owoc.
22. Jeździć Fiatem 500. ;')
23. Pomieszkać przez miesiąc w Japonii.
24. I w kilku innych miejscach.
25. Rozdawać ulotki.
26. Opanować stul Grunge.
27. Być niższa.
28. Mieć szynszyla.
29. Wyprawić najlepszą 18-tkę ever.
30. Spotkać osobiście Lane Dal Rey.

31. Zobaczyć jednorożca.
32. I koto-kaczko-rożca.
33. Pójść do Starbaksa.
34. Wybudować Starbaksa u mnie w mieście.
35. Przestać robić wszystkim na złość.
36. Zacząć trzeźwiej myśleć.
37. Opanować sztukę latania!
38. A przynajmniej przelecieć się Motolotnią.
39. Otworzyć własną firmę.
40. Robić profesjonalnie biżuterię Handmade.
41. Założyć kanał na YouTube.
42. Znaleźć wiele ciekawych DIY.

43. Urządzić mieszkanie.
44. Pójść na studia.
45. Zakończyć je.
46. Podczas nich dorabiać jako tester gier.
47. Namalować graffiti.
48. Urządzić Tumblr'owy pokój.

49. Chcę mieć mały drewniany domek na odludziu.
81.  Chcę mieć wiernego męża do końca życia.
82. Przydałaby się też godna emerytura.
83. Ogromna gromadka wnuków.
84. Zamieszkać na starość na wsi.
85. Na wsi niedaleko miasta.
86. Przeżyć przygodę na starość.
87. Radośnie spędzać wakacje z wnukami.
88. Chodzić do kawiarni z przyjaciółką.
89. Wydać linię popularnych perfum.
90. Pomagać jako wolontariuszka.
91. Podziękować i przeprosić Mamie z wszystko, szczerze.
92. Obdarować kogoś, czymś niematerialnym.
93. Pomóc nieznajomemu.
94. Być przez chwilę feministką.
95. Wystylizować się na chłopczyka. ;D
96. Zrobić kurs makijażu.
97. Porządnie zastanowić się na sensem życia.
98. Sprawdzić czy światło w lodówce zgasło.
99. Usłyszeć: " Sto lat to za mało, sto lat to za mało! 150 by się zdało!!!"
100. Umrzeć, zanim  umrę. Sensownie. Nie będę się rozpisywać .;)


Teraz napiszę coś bardzo sensownego, przynajmniej jak na gimnazjalistkę:
 - Jeśli jesteś spostrzegawcza/y i zauważyłaś/eś że nie ma punktów od 50. do 80. . Dlaczego? Zostawiłam je, bo możliwe, że zapomniałam o wielu rzeczach które chcę zrobić, osiągnąć, bo są dla mnie niesamowicie ważne. Albo po prost się ich nie spodziewam.
  Tą sentencją zakończę post. Dziękuję za przeczytanie, za motywujący komentarz, obserwacje.
Pozdrawiam Meow.

12 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów
    Też kocham koty *.*
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://my-meow-meow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezłe i niektóre ciekawe pomysły,obyś je zrealizowała, masz jeszcze pewnie z resztą dużo czasu :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, świetne plany i myślę, że uda Ci się zrealizować, no może poza jednym - niższą ciężko będzie się stać :)

    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w spełnieniu tych rzeczy :)
    Zapraszam do siebie -> Nelaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w spełnieniu tych rzeczy :)
    Zapraszam do siebie -> Nelaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Wiele rzeczy również bym zrobiła z tej listy ;)
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń